πŸ˜’

Less is more when it comes to relationships and all the lies tears and deceit that come with them . Why ? Why open your self up to a person if their intention aren’t sincere. The poor judge of character one can be when you think somebody cares for you . Then all those voices of the people who told you not to keep running threw your head . Ugh ! All you can ask yourself is why ? Over and over .

makeitlikeitwasfanfic

makeitlikeitwasfanfic:

badgalff:

badbilliejean:

duragdaddy:

cause you not that cute! and ya hair is uneven… you look dusty!

This!!!

Mama j when she first met Kae

NAH

makeitlikeitwasfanfic

makeitlikeitwasfanfic:

myloveff:

caliloveff:

nonjutsu:

reblog on sight

"um, no further questions"

lmfao!

LMFAO this nigga!

😳

makeitlikeitwasfanfic

makeitlikeitwasfanfic:

phattygirls:

BIGGIE SAID WHAT!!!!!

LMAO!

😳

Tombstone Pizza

So I just had a tombstone pizza. As a college student when you get high of course lol and want something to eatπŸ’. This is that pizza. We all know we are on a budge and that’s a decent priced meal, that feels you up great ! This one was a 4 meats , yum I tell you lol. Remember pass the word on , tell a friend to tell a friend .


C.T.M out

makeitlikeitwasfanfic

myloveff:

betterthankanyebitch:

a sideline ho lmao

Bae 😍